وبلاگ مد روز شارلين فاكس وبلاگ مد روز شارلين فاكس .

وبلاگ مد روز شارلين فاكس

اولين انتشار NARS از سال 2018، پرده سايه چشم روياهاي شما است

ما نمي خواهيم مورد علاقه هاي شما را بازي كنيم، اما وقتي كه به انتخاب يك اسب بچه دار از پالت چشم نگاه مي كنيم، مي توانيم با تركيب خوبي از گربه ها اشتباه كنيم. به غير از اينكه بي نظير و ممتاز هستند، ساده ترين راه براي كشيدن سايه ها بدون خطر زياد است.


گفتم، اگر دو چيز در يك پالت برهنه روزمره اتفاق بيفتد، مي توان همه چيز را به سمت جنوب برد:
1) اگر سايه هاي بيش از حد زيادي وجود دارد كه حاوي ذرات پر زرق و برق بزرگ هستند، همه چيز كمي پيچيده تر مي شود. ما ضد انعطاف پذير نيستيم - دور از آن - اما اگر شستشوي روشنايي كارامل بر روي پلك هاي شما سريع و آسان باشد - و براي انجام اين كار، شما نياز به چيزي است كه به طور ريز خرد شده و ملايم است.
2) اگر سايه هاي بيش از حد وجود داشته باشد، انتخاب يك مي تواند يك فاكس باشد. در حالي كه يك هنرمند آرايش زماني كه با 50 سايه چشم سايه مواجه مي شود ممكن است از فرصت بازي كردن در مورد آن لذت ببريد، اما زماني كه ساعت 7 صبح است و قبل از رفت و آمد شما در سايه قرار مي گيريد، انتخاب خيلي زياد لزوما خوب نيست.
اين قوانين تعيين شده است، در اينجا به همين دليل است كه شما نياز به نسخه محدود جديد Nars Wanted Eyeshadow Palette را با قيمت 55 پوند در روز 15 ژانويه داريد كه هيچكدام از موارد فوق را نداشت.
اين ناخن مژه ها را مي پوشاندچهار تا از آنها وجود دارد - شكلات قهوه اي قهوه اي، كرم، قهوه اي شبيه و قهوه اي عميق تر. بين چهار، شما مي توانيد يك چشم كلاسيك دودي، شستشو تعريف يا يك پايه براي ديگر اتمام ايجاد كنيد. اين سايه هاي اصلي شما را در نظر بگيريد.
... اما شيمرها و اتمام پوشش ساتن يك رويا هستنداين جايي است كه جالب مي شود. NARS اساتيد رنگ هستند و تصميم گرفتند اين را به بافت هاي مختلف تبديل كنند. چهار شمشير در اين پالت، به جاي سايه هاي تعريف شده معمولي، يا بر روي دم (به عنوان تصوير من از آن پوشيدن آن)، فانتزي است، در حالي كه ساتن خامه اي ايده آل براي "من پوشيدن آرايش" سايه.
... و يك سايه پر زرق و برق وجود دارد اگر شما فكر مي كنيد چيزهايي را در نظر بگيريداز آنجا كه هر حال حاضر و پس از آن جرقه اجباري است.
بازپرداخت رنگ بسيار زياد استشما ممكن است از Nars به ​​مقدار زيادي انتظار داشته باشيد، اما در صورتي كه شما به سايه هاي خود جديد هستيد، آنها بسيار عالي هستند، زيرا برس هاي آرايش رنگ ها را به شدت جذب مي كنند و اگر شما تركيب مي كنيد، بيش از حد در اطراف چهره تيك نزنيد كه به معني حداقل تميز كردن زمان است، حتي اگر شما در حال رفتن براي يك چشم دودي (نوك بالا: را مانند هنرمندان آرايش و گرفتن يك پنبه يونجه پوشش داده شده در مرطوب كننده براي جارو سقوط سقوط كردن گونه در صورت نياز).
اكثر رنگ ها كلاسيك هستند، اما شما همچنين مي توانيد به روند سايه چشم قرمز ضربه بزنيدهنرمند آرايش لوسيا پيكا سالهاست كه فضايل كمي قرمز در اطراف چشمها است و ادعا مي كند كه اين امر به طرز شگفت انگيزي دلپذير است. اگر مطمئن نيستيد يا هنوز آن را امتحان كنيد، رنگ هاي غروب آفتاب در اين روش بدون ريسك هستند كه مي توانيد از آن استفاده كنيد، به طوري كه حداقل دو سوم پالت را به طور پيوسته مي بينيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۳:۵۲ توسط:charlenefox موضوع: