وبلاگ مد روز شارلين فاكس وبلاگ مد روز شارلين فاكس .

وبلاگ مد روز شارلين فاكس

آقا ... چطوري ميتونم لباس هاي مردانه رو براي روز بزرگ تزيين كنم؟

روزهايي است كه داماد حلقه را خريداري كرده است، اين سوال را برداشته و گفت: بله، قبل از اينكه به سادگي در روز بزرگ شود. برخلاف اعتقاد عامه، تقريبا همان سر و صدايي كه داماد آماده شدن براي روز بزرگ به عنوان عروس است، سر و صدا دارد.
از دكمه هاي پاشنه بلند تا كراوات، دكمه هاي كلاسيك براي تعظيم، مناسب كت و شلوار براي رنگ آن، مقدار زيادي در مورد طراحي لباس عروسي وجود دارد.
و به عنوان روز عروسي خود يكي از مهم ترين روزهاي زندگي شما است، شما مي خواهيد مطمئن شويد كه كت و شلوار مناسب را انتخاب كنيد.
McCalls از ليسبرن به تازگي اتاق عروسي جديد خود را براي كمك به داماد كه براي آنها مناسب براي خريد ممكن است يك تجربه قريب به اتفاق است.
تيم McCalls متعهد مي شود كه ازدواج آسان با امكان اطمينان از اينكه هر داماد توجه دقيق به جزئيات مي دهد همانطور كه معمولا براي عروس ها است.
بازاريابي از سال 1956، تخصص خانواده تيم خرده فروشي و خدمات مشتري دوستانه مي تواند كمك كند تا دامادهايي را انتخاب كند كه مهمترين كت و شلوار زندگي آنهاست - و همچنين بزرگترين سرمايه گذاري مد براي برخي.
كاركنان با تجربه و محرمانه در فروشگاه ليسبرن هرگونه نياز روز را براي روز بزرگ تضمين مي كنند، به اين معني كه داماد و داماد مي توانند هر لحظه از تجربه را تحمل كنند.
ما با همكاران Alistair McCall روبرو شديم، كه ده راهنمايي برتر براي جادوگران كه مايل بودند بهترين ها را ببينند ...
1. زمان: آماده باشيد. چيزهايي را به آخرين لحظه نگذاريد قبل از قرار دادن جايزه گريم لباس، قبل از اينكه بتوانيد همه چيز را آماده كنيد، به ويژه اگر اين چيزي است كه مورد تقدير قرار گرفته است، به شما توصيه مي كنيم.
2. GET TOGETHER: شما و نامزدتان بايد در يك صفحه در مورد سبك روز بزرگ خود باشيد.
3. SUIT: توجه دقيق به مناسب؛ كت و شلوار مناسب شما تضمين خواهد كرد كه شما به عكس هاي خود نگاه نمي كنيد و بپرسيد: "چه فكر كردم؟"
4. پيراهن: تقريبا در هر روز عروسي، هيچ چيز به نظر مي رسد بهتر از يك پيراهن سفيد ترد است.
5. COORDINATE: روابط و مربع جيبي را انتخاب كنيد كه جزئيات را از لباس هاي لباس عروسي براي تكميل حزب عروسي انتخاب كنيد. فراموش نكنيد كه لباس خود را با تطبيق رنگ كفش و كمربند خود، هماهنگ كنيد.
6. لوازم جانبي: اضافه كردن لوازم جانبي مانند زنجيره هاي فوب تماشا و دستبند ها مي تواند به اطمينان حاصل شود كه لباس خود را براي شما شخصي است. بعضي از عروسك ها دوست دارند با حزب خود مطابقت داشته باشند، اما بعضي ديگر دوست دارند با انتخاب لوازم جانبي مختلف براي بقيه بچه ها از جمعيت كنار بگذارند.
7. RUSTIC MODERN: شما هميشه نبايد يك كت و شلوار بپوشيد. گزينه ديگري اين است كه با استفاده از چيني، ژاكت مجزا و جليقه يا برس را براي تكميل نگاه بياندازيد.
8. يك مرحله اي: يك كت و شلوار مخصوص به تناسب اندام يك راه عالي براي داشتن يك يادگاري براي به ياد آوردن روز است. چيزي منحصر به فرد است كه به شما كمك خواهد كرد كه به عنوان داماد ايستادگي كنيد.
9. هديه ها: فلاسك هوپ را فراموش كنيد خريد بهترين مرد و داماد خود را كت و شلوار هديه اي عالي است كه مي تواند دوباره و دوباره استفاده مي شود.
10. اين روز بزرگ شما است: شما مي خواهيد به ويژه در روز بزرگ خود را احساس و بخشي را نگاه كنيد. هنگامي كه لباس خود را مي بينيد، از خود بپرسيد: آيا اين لباس من مي توانم در روز عروسي خود عكس بگيرم؟ اگر اين كار را بكنيد، به روز بزرگ خود اطمينان خواهيد داشت.چگونه مهمانان مي توانند در سبك نيز گام بردارند
اوه، و اگر شما در اين فصل از عروسي به عنوان يك مهمان شركت كنيد، تيم McCalls نيز شما را تحت پوشش قرار داده است - در اينجا راهنمايي هاي آنها درباره چگونگي انتخاب كت و شلوار مناسب براي حضور در عروسي به عنوان يك مهمان است.
1. همانند هر كت و شلوار جديد، كليدي است. كت و شلوار مناسب و متناسب با تمام ارقام و هر ساله جوان است. انواع مختلفي از متناسب در حال حاضر در دسترس هستند و ما مي توانيم در مورد صحيح براي قد و شكل بدن مشتريان توصيه كنيم.
2. چك كنيد كه شانه مناسب است. اين چيزي است كه شما نميتوانيد از آن استفاده كنيد.
3. شما مي توانيد با يك كت و شلوار براي عروسي مفرح باشيد - يك كت و شلوار چكمه يا راه راه و يا حتي يك كت "شكسته" كه جليقه متفاوت از جليقه و شلوار يك ايده عالي است. لباس هاي سه گانه يك نگاه مردمي به يك مهمان عروسي هستند، اما در روزهاي گرم بسيار زياد است.
4. به طور كلي بهتر است براي يك عروسي سبكتر براي يك عروسي تابستاني و يك سايه تيرهتر يا تود براي يك عروسي زمستاني برويد.
5. بهتر است كه در يك عروسي برنده شويم تا لباس زير را بپوشانيم.
6. پيراهن، كراوات، مربع جيب، كفش و كمربند خود را هماهنگ كنيد. توصيه مي كنيم خريد آن را در همان زمان به عنوان كت و شلوار خود را براي ايجاد كل نگاه.
7. جالب است كه از بعضي از رسم عروسي با افزودن جوراب هاي روشن يا مربع جيبي ظاهر شود. و سپس يك نوار كراوات، ساعت جيبي يا دكمه براي تكميل كردن ظاهر كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۲۴:۰۶ توسط:charlenefox موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :